środa, 20 grudnia 2017

Świąteczna kartka patchworkowa

Witajcie kochani.

Dziś chciałabym przedstawić Wam kartkę patchworkową. Jest to ciekawa forma ozdabiania kartek gdzie przy okazji można zużyć małe kawałki papieru, które nam zostają podczas tworzenia innych kartek. 




Podstawą kartki jest baza Goat 13,5x13,5. Na poletka wybrałam papiery z kolekcji Królowa Śniegu II: arkusz nr 2 i 4. Zrobiłam dwa poletka zielone i dwa szare. Na szarych umieściłam "pierniczki" z lekkiej masy. Zostały wykrojone tak samo jak tradycyjne pierniki, a następnie pomalowane brązową farbą. Gwiazdkę ozdobiłam pastą strukturalną a bałwana czarnym gesso, i typowymi akcesoriami. Zielone poletka zdobi poinsecja i tekturka w towarzystwie gazy oraz ostrokrzewu własnej produkcji. Z pozostałej masy po moich pierniczkach rozwałkowałam cieńszy placek i skalpelem narysowałam kształt liści ostrokrzewu dodając pod koniec płytsze nacięcia imitujące żyłki. Z reszty ukulałam czerwone jagody. Listki pomalowałam woskiem Primy "Lucky emerald" a jagody woskiem "Red amber" Tekturka jest ozdobiona embossingiem na gorąco- została psiknięta mgiełką Distress "Fired brick" i obsypana transparentnym pudrem. 

Zapraszam:







Produkty ze sklepu:

Papiery 

Kartka wykonana jako inspiracja dla CraftCorner

http://cc-craftcorner.blogspot.com/2017/12/spokojnych-swiat.html

Spodobała mi się technika patchworkowa a Wam podoba się taki sposób oklejania kartek? Buziaki ;)

5 komentarzy:

  1. jak dla mnie bomba. Lubię patchwork nie tylko na kartkach . Fajnie wyszło z tymi okienkami w odwrotnej kolorystyce. Zdecydowanie projekt i wykonanie w stylu jaki lubię.
    Pozdrawiam i Wesołych Świąt życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalko, świetny pomysł i karteczka rewelacyjna.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie i oryginalnie to wygląda. Nic się nie zmarnuje. :) Wesołcyh Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł, na wykorzystanie małych kawałków.

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dziękuję, że zajrzałaś/eś na mojego bloga i chcesz zostawić komentarz pod moją pracą. Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna i zachęca do dalszej pracy, poprawy i doskonalenia swoich umiejętności. Pozdrawiam serdecznie :*